Coaching special de leaderi – pentru managerii cu potențial ridicat

Zig Ziglar spunea: “ Dorinţa de câştig nu înseamnă nimic fără dorinţa de pregătire”.

 

Managementul poate fi considerat ca reprezentând cea mai veche artă întrucât reclamă din partea conducătorilor talentul de a fixa obiective, a organiza și a coordona eforturile individuale în vederea realizării obiectivelor.

 

Prin intermediul Kunden Conference aveți posibilitatea de a cunoaște cele mai inovatoare idei și tehnici folosite de marii practicanți ai managementului de vânzare în asigurări.

 

KundenConference îşi propune să dezvolte conceptele de coaching și mentoring  prin programele de instruire teoretică și activitățile practice derulate. O afacere profitabilă şi plină de succes se construiește prin recrutare, identificarea clienților, prin instruire și coordonare, precum și prin acordarea feedback-ului corect consultanților.

 

Procesul de management presupune îmbinarea activităților de conducere ale managerilor legate de cunoștințe, aptitudini și abilități. Toate acestea îmbinate creează obiceiuri de lucru care conduc la realizarea obiectivelor pe termen mediu și lung.

 

Kunden Conference își propune să dezvolte manageri orientați spre succes care:

 

  • Oferă feedback regulat , concret și observabil al realizărilor
  • Respectă reguli de comunicare și autoritate
  • Iau decizii la momentul potrivit
  • Sunt accesibili
  • Încurajează ideile creatoare
  • Oferă sprijin permanent
  • Sunt siguri că sunt manageri de succes

 

Managementul este un proces de evaluare continuă a performanțelor la nivelul organizației, al echipelor și individual, în funcție de indicatorii de performanță prestabiliți, pentru atingerea constantă a obiectivelor propuse. Astfel, implementarea metodelor manageriale a devenit o conditie pentru KundenConference, iar știința managementului reprezintă în acest cadru un factor calitativ motivațional pentru fiecare manager și o resursă de creștere a profitului.

 

Evoluțiile managementului în asigurări confirmă importanța conducerii eficiente. Realizarea unei astfel de conduceri necesită anumite aptitudini deosebite. Aceste aptituni sunt un set de calități reprezentative pentru orice manager de carieră pregătit prin intermediul Kunden Conference și aflat în relații contractuale cu Kunden Broker de Asigurare:

 

- să știi să vorbești, dar să și asculți,
- să conduci prin propriul tău exemplu,
- să dai instrucțiuni clare atunci când sunt necesare,
- să alegi oameni competenți,
- să știi cum să-i motivezi pe cei din jur,
- să fii cinstit,
- să fii consecvent, hotărât și abordabil,
- să acorzi credit cui trebuie și când trebuie.

X

Acces sistem VIP Online

Loading