Programe

KundenConference își propune dezvoltarea carierei personale pentru toți participanții din piața asigurărilor și nu numai, prin training și programe de dezvoltare atât în plan profesional cât și motivațional, punând accent nu doar pe instruirea profesionistă cerută de IMA, ci și pe stimularea și dezvoltarea calităților de management și conducere a managerilor noștri.

 

Obiectivul principal al societății Kunden Conference Education & Management este creșterea gradului de profesionalism atât în aria managementului cât și în asigurări  prin intermediul unor programe de elită la standarde europene. Programele educaționale implementate de KundenConference vizează dezvoltarea și perfecționarea abilităților în management ale participanților la un nivel profesionist. De asemenea, prin Academia de management sau programele speciale de couching societatea oferă o bază teoretică vastă care facilitează managerilor de vârf atât luarea deciziilor și gândirea strategiei cât și posibilitatea de a se antrena în a fi lideri.

 

Punem accent pe calitatea procesului de formare profesională  prin colaborări cu lectori cu experiență practică atestați de Institutul de Management în Asigurări, care să confere intermediarilor în asigurări, posibilitatea asigurării unor servicii net superioare calitativ și în cel mai bun interes al clienților.

 

Ca urmare a urcării în trepte superioare pe plan professional, un individ trebuie să posede cunoștințe multiple,abilități excelente de a soluționa diverse situații și de a aborda eventualele situații conflictuale. Kunden Conference vine în sprijinul managerilor de top prin modele educative și concepte noi, instrumente de lucru vizând îmbunătățirea calității muncii depuse, eficientizarea și creșterea rapidității de lucru, modalități de abordare și gestionare a resurselor umane.

X

Acces sistem VIP Online

Loading